Гарантія
Гарантія на товар 14 днів із дня отримання замовлення.
Обмін
Обміняти товар належної якості можна протягом 14 днів з дня отримання, без пояснення причини.
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів, компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе протягом 14 днів із моменту отримання замовлення клієнтом. Умови повернення товару:
- Збережено товарний вигляд;
- Немає слідів використання зокрема потертостей, подряпин, плям;
- Наявні всі ярлики, бірки та інша комплектація.
Повернення та обмін товару неналежної якості
Покупець має право повернути або обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо:
- товар має ознаки використання, нетоварний вигляд;
- товар з дефектом;
- товар був відправлений не у повній комплектації;
- товар пошкоджений.
Повернення коштів
Продавець здійснює повернення Покупцю коштів, сплачених за товар протягом не більше ніж 5 (п’ять) днів з дати повернення Покупцем товару. Повернення здійснюється шляхом переказу Продавцем, на банківський рахунок Покупця.
Як повернути або обміняти товар
- Щоб повернути або обміняти товар, зв’яжіться з нами будь яким зручним способом, вказаним на сторінці контакти.
- Повідомте номер замовлення.
- Консультант зареєструє ваше звернення та надасть всю необхідну інформацію.
Дані для відправки товару для обміну або повернення
Послуги доставки товару належної якості оплачує Покупець.
Послуги доставки товару неналежної якості оплачує Продавець.
Товар у повній комплектації необхідно надіслати за цими даними:
- м. Київ
- Відділення Нової пошти №319
- +38 (095) 473-21-58
- Охонько А.В.
